برترین های کسب و کارعمومی

درب اتوماتیک کرکره ای

کرکره برقی در مغازه ها یا پارکینگ ها استفاده می شود، مخصوصا در پارکینگ هایی که می خواهند از فضای پشت در برای پارک خودرو استفاده کنند و یا امکان نصب جک درب پارکینگ وجود ندارد.

هنگام خرید کرکره برقی اتوماتیک کیفیت تیغه ها یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. تیغه ها نباید از ضایعات آلومینیوم ساخته شوند، زیرا این نوع تیغه می تواند باعث پارگی مفصل و ایجاد صدای زیادی در حین کار شود. بنابراین، اگر کسی قیمت پایین‌تری برای کرکره برقی به شما پیشنهاد می‌کند، توجه داشته باشید که ممکن است از تیغه‌های کم‌کیفیت و سبک استفاده کند که باعث فرورفتگی در ضربه می‌شود. با توجه به این موضوع در هنگام خرید کرکره برقی به نکات زیر توجه کنید:

1. تعیین نوع تیغه: از فروشنده بپرسید که از چه نوع تیغه ای ساخته شده اند. صفحات ساخته شده از آلومینیوم مرغوب و آلیاژهای با ضربه بالا، نشانه کیفیت هستند.

2. وزن تیغه: تیغه هایی با وزن مناسب معمولا کیفیت بهتری دارند. تیغه های سبک می توانند در اثر ضربه ها و استفاده های متعدد آسیب ببینند.

3. اتصال با کیفیت: اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه با کیفیت قابل اعتماد استفاده می شود تا از انفجار و آسیب در هنگام استفاده جلوگیری شود.

4. تجهیزات و لوازم جانبی را بررسی کنید: از فروشنده بپرسید که آیا تجهیزات، لوازم جانبی مانند موتور، کنترل از راه دور و سیستم زمان بندی کیفیت خوبی دارند یا خیر.

5. استانداردهای ایمنی: یکی از مهم ترین نکات در خرید روکش شیشه های برقی اتوماتیک، رعایت استانداردهای ایمنی است. مطمئن شوید که شاتر دارای سیستم ایمنی مانند سنسور سقوط و قفل ایمنی در صورت قطع برق باشد.

6. گارانتی و خدمات: از فروشنده در مورد مدت زمان گارانتی و نحوه انجام آن بپرسید تا در آینده درگیر خدمات بد نشوید.

انواع پرده برقی

کاغذ دیواری تک و دو جداره

دیوارهای دوجداره استحکام زیادی دارند و فرآیند تولید آنها مستلزم زمان زیادی است. بنابراین قیمت آنها نیز بالا است و برای مکان هایی که نیاز به مراقبت زیادی دارند استفاده می شود و مقاومت مهم است.

او و بمیرد

طول عمر بسیار بیشتری دارند و برای جلوگیری از سرما، گرما و صدا می توانید بین دو دیوار عایق فوم قرار دهید. کرکره های تک مرحله ای به دلیل مقرون به صرفه بودن و استفاده در فضاهای پرتکرار با نگهداری کمتر با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

ورق فوم

با گذشت زمان، درب اتوماتیک معمولی هنگام بالا و پایین رفتن به دلیل فرسودگی صدا ایجاد می‌کنند و یا تبدیل به منبع هدر رفت انرژی سرمایش و گرمایش می‌شوند. اما ورق های فوم مانند عایق صدا را به حداکثر کاهش می دهند و منبع خوبی برای صرفه جویی در انرژی هستند. استفاده از ورق فوم برای مناطق مسکونی رو به جنوب، یعنی پارکینگ درست زیر طبقات الزامی است. که صدای دستگاه با ایجاد اختلال در دستگاه قبلی کاهش می یابد.

تیغه های قلاب معکوس

هنگام نصب کرکره برقی، پیچ معمولاً به داخل مغازه یا داخل پارکینگ رانده می شود. در این حالت نمای کلی تیغه ها در سمت صاف آنها می چرخد. اما در صورت لزوم قرار دادن رول پیچ از جای خود، باید از تیغه های قلاب به صورت معکوس استفاده کرد تا ظاهر تیغه ها آسیب نبیند.

سطوح منحنی و صاف

تیغه های منحنی دارای سطح منحنی هستند. این براکت باعث افزایش استحکام، کاهش صدا و مونتاژ سریع، آسان و روان می شود. این نوع تیغه ها عملکرد بهتری دارند و برای درب های اتوماتیک معمولی بسیار مناسب هستند. برای پیچاندن پیچ های کوچکتر از تیغه خمیده استفاده می شود. تیغه های مسطح همانطور که از نامشان پیداست سطح صافی دارند و برای کاربردهای خاص استفاده می شود وقتی سایز نخ بزرگ باشد از تیغه های صاف استفاده می شود.

ورق های نانوکامپوزیت

محصولاتی با مقاومت و ایمنی بالا و ضربه های قوی و قوی آسیب نمی بینند، بنابراین در محیط به سطح بالایی می رسند، بنابراین در مکان های حساس مانند جواهر فروشی ها و بانک ها استفاده می شوند.

ورق پلی کربنات

تیغه های کرکره برقی پلی کربنات یا تیغه های شفاف از پلی کربنات ساخته شده اند زیرا مهمترین قسمت کرکره شفاف است. در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است. پلیمر مورد استفاده برای ساخت این تیغه مقاوم در برابر ضربه است. مقاوم در برابر آتش بوده و از امنیت بالایی برخوردار است.

به همین دلیل است که در مکان هایی مانند بانک ها، مغازه ها، طلافروشی ها و مکان هایی که نیاز به مراقبت بیشتری دارند و باید در شب در این محیط کاملا قابل مشاهده باشد استفاده می شود. تیغه کرکره برقی پلی کربنات تیغه ای نشکن است که غیر قابل اشتعال بوده و اجازه سرایت آتش به محیط را نمی دهد. تیغه های پلی کربنات در دو شکل و تخت و دو نوع لوله شفاف و لوله شفاف تولید و عرضه می شوند.

انواع موتورهای مورد استفاده در کرکره برقی

مهمترین جزء در ساختار کرکره برقی قسمت موتور است. موتور کرکره برقی در واقع قسمتی است که کرکره دستی را از کرکره برقی جدا می کند. به عبارت دیگر با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی، انرژی لازم برای حرکت غلتک کرکره را ایجاد می کند و می تواند تیغه را از بالا به پایین و بالعکس باز و بسته کند. برای اینکه کرکره برقی به خوبی و بدون مشکل کار کند با مشکلات کمتر و تعمیرات جزئی باید موتور کرکره برقی مناسب را انتخاب کرد.

موتورهای کرکره برقی بر اساس عملکرد و ساختار به سه دسته لوله ای، جانبی و مرکزی تقسیم می شوند. محبوب ترین و بهترین موتور کرکره برقی در داخل و خارج از کشور موتور ساید و پس از آن تیوبار است.

شیر برقی سمت موتور

موتور تخلیه الکتریکی جانبی

کرکره برقی جانبی به دلیل مزایای منحصر به فرد و ویژگی های کاربردی بالا از بهترین و پرفروش ترین انواع درایوهای کرکره برقی محسوب می شوند. موتورهای جانبی از کرکره های برقی برای تحمل وزن های سنگین تا حدود 1000 کیلوگرم استفاده می کنند. ولتاژ مورد نیاز برای این نوع موتور 220 ولت AC و 24 ولت DC می باشد. اگر از مدل 24 ولتی استفاده می کنید می توانید در صورت قطع برق در شهر یک یو پی اس (سه حالت آماده به کار) نصب کنید. برای استفاده از این نوع موتور. عرض محل نصب باید زیاد باشد. موتور ساید را نمی توان در مکان های کوچک نصب کرد، همچنین از این موتور در مکان های پرتردد استفاده می شود.

موتورهای ساید در سمت راست یا چپ روکش برق نصب می شوند به همین دلیل به آنها موتور ساید می گویند. کرکره برقی جانبی با داشتن توان و ظرفیت بالا عملکرد روان و بی صدا دارد. موتورهای بیرونی دارای یک زنجیر دستی برای جابجایی دستی پوشش در مواقع اضطراری یا قطعی برق اضطراری هستند. تعمیر و نگهداری موتورهای قایق به دلیل ساختار و موقعیت مکانی آنها آسان و راحت است و زمانی که مجبور به خارج کردن موتور برای تعمیر یا تعویض هستید، می توان دریچه را باز گذاشت تا ترافیک در منطقه مختل نشود. برای تعمیر درب اتوماتیک با ایپاکو تماس بگیرید.

موتور کرکره برقی لوله

موتورهای لوله ای از جمله موتورهای 220 ولتی قدیمی موجود در بازار هستند. موتور لوله ای در قسمت محوری و بالای کرکره قرار می گیرد و به صورت استوانه ای فلزی با یک لبه در انتهای آن می باشد. این نوع موتور برای مکان هایی با طول و عرض کم مناسب است.

این موتور برای انواع مغازه ها و پارکینگ هایی که فضای کمی با ترافیک کمتر در روز وجود دارد مناسب است و به دلیل اینکه این موتور فضای بسیار کمی را اشغال می کند می توان از آن برای فضای داخلی واحد نیز استفاده کرد. در ضمن با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به موتورهای ساید دارد برای تمامی طبقات استفاده می شود و در مقایسه با انواع موتور کرکره برقی فروش بالاتری دارد. سرعت باز و بسته شدن موتورهای توبولا بالا بوده و البته سرعت آن قابل تنظیم است که از مزایای این محصول می باشد.

موتور کرکره برقی مرکزی

یک موتور مرکزی برای کنترل خودکار پرده های دستی و سنتی استفاده می شود. این موتور برای کرکره های برقی سنتی در هر موقعیتی که نیازی به تعویض تیغه و غلتک نباشد و کرکره برقی اتوماتیک با حداقل هزینه مورد نظر باشد مناسب است. موتور کرکره برقی مرکزی برای تحمل بارهای 180 تا 280 کیلوگرمی برای حداکثر تردد روزانه تا 40 بار قابل استفاده است و برای درهای سنگین و مکان های پرتردد توصیه نمی شود.

این موتور در مقایسه با دو مدل قبلی چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد و به دلیل مزایای جانبی و تیوبی افراد بیشتری به دنبال آن هستند. عیب موتور مرکزی این است که در صورت خرابی موتور باید کل شفت کرکره باز و پایین بیاید. نصب این موتور پیچیده و دشوار است و افراد کمی مهارت نصب اینگونه موتورها را دارند به همین دلیل برای نصب چنین موتورهایی هزینه بیشتری دریافت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا